2015. június 24., szerda

9.Fejezet Had bizonyítsam be!

Sziasztok!:)
Ugye meghoztam azt a szabályt hogy csak akkor lesz új rész ha megvan a három komment!
 A három nem jött össze csak kettő, de nem baj! ;)
Akkor mostantól kettő komment után jön a kövi rész! :)
Köszönöm akik olvassàk a blogot, de legfőképp akik kommentelnek! :) ♡
Iratkozzatok fel, Kommenteljetek!
Jó olvasást!!! :) ;)

U.i: Nemsokàra új külseje lesz a blognak!Reméljük mindenkinek tetszeni fog!!



Az érzés, amikor átölel, és én is ölelem. Amikor egy centiméter távolság sincs közöttünk. Amikor minden porcikáját érzem. Amikor rám mosolyog és megcsókol... Csodálatos érzés!



Csak álltunk az esőben.Ajkaink csak úgy falták egymást.
Kezem a nyakáról a hajába tévedt amit egy  kisebb nyögéssel
jutalmazott,  amitől egyből mosolyognom kellett.
Nyelvünk össze-össze ért majd mikor ezt megszoktuk vad tàncba
kezdtek....Hirtelen eszembe jutott hogy mit is csinálok, majd elhúzodva tőle
kezemet a kissé megduzzadt ajkamra tettem.
 -Jézusom Louis! Én...én nem akartam!Én inkább megyek!-jelentettem ki, majd elkezdtem futni.
-Ne Liza várj!!-kiabált utánam de mit sem törődve vele mentem tovább.
Magassarkúba annyira nem lehet futni...főleg ha csak egy pàr van rajtad, így gyorsan megálltam  levettem majd mentem tovàbb.Nem futottam olyan sokáig, csak annyit hogy távol kerüljek tőle!Fogalmam sincs mi ütött belém! Talàn, talán beleszerettem?Nem, nem és nem!Ilyenekre ne is gondoljak!Hirtelen valaki megfogta hátulról a kezemet.Annyira megilyedtem hogy felsikítottam.Felmerült bennem hogy valami pedofil állat az de inkább csak ràcsaptam a kezemben lévő magassarkúval.
-Áuuu.-hallottam meg Louis hangját.Ránéztem és csak annyit láttam hogy a vàllát simogatja.
-Louis annyira sajnálom!Azt hittem valami pedofil állat akar zaklatni!- mondtam.
-Semmi baj.Inkább gyere ülj be a kocsiba mielött megfázol, elviszlek hozzánk!-mondta majd elkezdett visszafele húzni.
-Louis  ne!Inkább megyek gyalog hozzánnk, nem akarok útban lenni, meg amúgy is, kishíján kinyírtalak!Még jo hogy nem  a fejedre ütöttem!-mondtam és elkezdtem kihúzni a kezemet az övéből.Ki is húztam, de az nem èn lennék ha esés nélkül megúszom.Így szépen el is estem!
-Liza!-sietett oda Louis.Segített felkelni majd mélyen a szemembe nézett.-Nem vagy útban! És ez is az én hibám volt! Eléggé megijesztettelek ahozz hogy ezt tedd!-Mondta, és láttam hogy megint meg akar csókolni, de én nem akartam elkövetni ezt újra igy gyorsan elhúzódtam.
-Öhhm.Rendben elmegyek hozzàtok!-mondtam gyorsan valamit.
Szótlanul sétàltunk egymás mellett egészen a kocsiig.
Az autóhoz érve Louis kinyitotta nekem a ajtót, majd beültem és becsukta.
Ő is átszaladt a másik oldalra es beült.Beindította a kocsit majd elindultunk.
Kivettem a tàskámból a telefonomat majd megnéztem az időt.Fél kilenc...Azért még nincs olyan késő de én még így is àlmos vagyok!
Mikor megérkeztünk kiszàltam a kocsiból Louis pedig bejàrt vele a garàzsba.
Odamentem az ajtóhoz ami nem volt bezárva ezért bementem.
A nappaliba csak Harry és Niall ültek.
-Sziasztok!-köszöntem egyhangúan majd leraktam a cipőm és a tàskám.
Odamentem a fiúkhoz és adtam mindegyiknek puszit.
Nem akartam leülni vizes ruhàban a szàraz kanapéra ezért 
állva maradtam.
-Nem akarsz leülni?-kérdezte Niall.
-Vizesen?-kérdeztem vissza.
-Tényleg...Gyere zuhanyozz le!
-Mégis hogyan?Se ruhàm se fehérneműm!-kérdeztem.
-Ugyan, mégis minek?-kérdezte Harry majd beleharapott alsó ajkàba.
-Harry!Fejezd be!-szolt rá Niall.-Fel megyek Zaynhez mivel Perrie is itt van, talán tud adni! Aztàn ha ruhàt nem is azt kapsz tőlem!-mondta.
-Köszönöm!Addig felmehetek a fürdőszobádba?-kérdeztem.
-Igen!-mondta majd pont Louis nyitotg be.Rá néztem és ő is ràm.Harry és Niall pedig csak hol ràm hol Louisra pislogtak, majd én inkább szó nélkül elindultam Niall szobàja felé, majd Niall is elindult Zaynékhez.Harry pedig csak levette az ingjét azt állítva hogy meleg van.Felérve Niall szobàjàba bementem a fűrdőbe, majd elkezdtem keresni egy törülközőt.Mikor megtalàltam kivettem egyet majd leraktam és elkezdtdm vetkőzni.
A ruhát már levettem, gyorsan ráraktam a törülköző tartóra hogy mégse a földön legyen összegyűrve.Épp a melltartó pántját kapcsoltam ki mikor Niall benyitott.Gyorsan elfordultam majd elvettem a törülközőt és magam köré tekertem.
-Niall!Kopogni?-bosszankodtam.
-Bocsánat azt hittem hogy még nem vetkőzöl.-mondta majd amikor oda néztem láttam hogy fülig vörösödött és a tarkójàt vakarja.
-Mindegy!-legyintettem.-Mit hoztàl?
-Hàt Perrienél csak ez volt!-nyitotta szét a tanga bugyit tök értetlen fejjel.
-Niall...Te komolyan nem làttàl még ilyet?-kérdeztem röhögve.
-De láttam csak ez annyira bizarr.Ja meg ezt tudta adni még!-mutatta meg a melltartót is majd bdlenyomta őket a kezembe és kiment.Elfordítottam a zárt majd leraktam a ruhadarabokat és tovább vetkőztem.Beàlltam a zuhany alá amit az elöbb már megnyitottam.Alaposan megmosakodtam majd még egy tíz percig áztattam magam.
Mikor kiszálltam, megtöröltem magam és felvettem a fehérneműt.De ruha amit felvehetnék
az nincs!Kinyitottam az ajtót, remélve hogy Niall itt van, de sajnos nincs!Ezért így én mentem oda a szekrényéhez és elkezdtem turkálni benne.Kivàlasztottam egy fehér pólót amin egy csirkecomb volt.Nadrágot nem akartam felvenni mivel már tényleg nagyon meleg lett, és amúgy is a póló elég hosszú.Odamentem aza ajtóhoz és kinyitottam.
Lementem a konyhába mivel gondolom biztos ott van Niall.Mikor leértem a konyhàba meglepetésemre mind az öt fiú és Perrie is ott volt.
Niall épp a hűtőhöz beszél Harry a lábaimat(?) bámulja ami eléggé jól látszódnak.Zayn és Perrie a pultnàl enyelegnek Liam épp főz, Louis...Louis pedig csendben lehajtott fejjel ül az asztal hàtsó végében.
-Sziasztok!-ülök le Harry mellé miél tàvolabb Louistól.
-Szia!-köszöntek szinte kórusba.
-Jó lett a fehérnemű?-kezdte el huzogatni a szemöldökét Perrie.
-Igen jó lett, de én abba még mindig kétrlkedek hogy Niall látott e már tangát!-Mondtam mire mindenki elkezdett nevetni, de Niall erre kidugta a fejét a hűtőből majd rosszallóan nézett rám.
-Ez nem igaz!Csak olyan bizarr!-mondta!
-Áhh haver most lebuktál!!Szóval még nem láttál tangabugyit?Ezen gyorsan segíthetünk!-karolta vállon Harry.Én felálltam és odamentem Liamhez aki már lassan a földön fog fetrengeni a nevetéstől, majd megnéztem mi jót csinál.
-Nem kell segítség!LÁTTAM már ilyet!-húzta fel hátulról a pólóm.
-Héé!-kiáltottam fel, majd megfordultam és csak annyit láttam hogy Harry és Louis szája egy 'O, -alakot formál.Majd Harry szájára egy széles vigyor ül ki, és elkezd felém jönni de èn csak ellököm magamtól és arrébb megyek.Ránéztem Zaynre és Perriere majd egyszerre törz ki belőlünk a hangos nevetés.Niall is elkezd röhögni, majd csak azt vesszük észre hogy Liam annyira nevet, és próbálja kirakni a tányérokra a rántottát egyben hogy magára öntötte és elesett.
Ezzel mindenkire ráhozva a röhögő görcsöt.Ott röhögtünk már vagy öt perce.Én szinte annyira nevettem hogy majd bepisiltam.Ezért el is kezdtem futni a legközelebb eső wc felé.
A többiek pedig csak röhögve néztek utánam ahogyan vörös fejjel, a hasamat fogva  futásnak nem nevezhető módon megyek felfelé.
Felmentem a lépcsőn nagy nehézségek árán majd az első szobába berohantam.
Nagyon nem figyeltem kiébe megyek be csak mentem a fürdőszobába.Gyorsan elintéztem az elintézendőt-ami biztos eltartott öt percig-majd lehúztam a wc-t és odamentem a csaphoz megmosni a kezem.Megmostam a kezem majd jól megtöröltem és kimentem a fürdőszobából.Épp nyitottam ki az ajtót és hirtelen megláttam Louist.Remélem ez nem az őszobája csak valamelyik fiúhoz jött át.Ki akartam bújni a mellette lévő kis lyukon de ő megfogott és behúzott a szobába.



        *******Louis Tomlinson*******



Liza futása vagy nemtudom hogy hívja ezt, elég röhejes, és ezen
 én is nevettem egy jót.
Mikor eléggé kinevettem Lizát, felálltam és elindultam felfelé.
Megálltam a szobám ajtaja elött ami nagy meglepetésemre épp nyílott ki.
Mikor megláttam ki áll elöttem a szívem vagy ezerszer gyorsabban kezdett verni.
Ki akart menni mellettem de én hirtelen felindulásból megfogtam és behúztam a szobába.
-Liza, mond meg nekem mégis mi a francért kerülsz engem?-kérdeztem.
-Louis..-kezdte-Én, én nem tudom!Tudod az a csók, fogalmam sincs mi ütött belém!-magyarázta.
-Az a csók?Hmm..?Hiszen ugyan úgy vissza csókoltál!-emeltem fel kissé a hangom mire  eggyet hátralèpett.
-Igen, de fogalmam sincs mi ütött belém!Egyszerűen csak...csak, áhh hagyjuk is!-húzta ki a kezét majd elindult az ajtó felé, de én visszahúztam.
-Figyelj, én nekem is nehezemre esett beismerni, és ha ezt Niall megtudja, nem tudom mit fog csinálni.De én, én beléd szerettem, beleszerettem a gyönyörű mosolyodba, a gyönyörű arcodba, és ha akrnálak se tudnálak elfelejteni!Belédestem, szó szerint!De tényleg, amikor kergettelek és ràd ugrottam, belenéztem a gyönyörű két kék szemedbe, és akkor beismertem, beismertem magamnak hogy szeretlek!-mondtam ki végül nagy nehezen.-És tudom,  tudom hogy az a csók neked is többet jelent....-kezdtem de félbe szakított.
-Az a csók?Hmm.?Eggyáltalán nem jelentett számomra semmit érted?..Érted?-ütött egyet a melkasomba, mitől muszály volt felnyögnöm.Megpróbált megint kkmenni de én újra visszahúztam.
-Kérlek had bizonyítsam be hogy te is ugyan úgy érzel mint én!-mondtam, de mielött nemet mondhatna gyorsan folytattam.-Szóval akkor holnap majd elviszlek valahova!Be fogod látni hogy......
-Nem Louis nem fogom!De ha téged ez megnyugtat elmegyek veled jó?-mondta, majd nagy ajtócsapódással jelezve kiment a szobából.Én csak mosolyogva ledőltem az ágyra.
Tudom hogy ő is szerez, TUDOM!....


         *******Liza Handarson*******


Mikor kiértem Louis szobájából, meghallottam hogy lent még mindig nevetnek valamin.Lementem majd észrevettem hogy mindenki
a tévé előtt ül, így én is leültem.Mivel csak Harry mellett volt hely ezért kénytelen voltam a kis perverzke mellé ülnöm.
- Min nevettek?-kérdeztem.
-Rajtad!-mondta Niall.-És Liamen.
-Rajtam?Mégis miért?-néztem rájuk értetlen fejjel.
-Tessék nézd meg.-adta a kezembe a telefont Niall, majd megnéztem.
Egy videó volt arról amikor fel futottam, valamint Liamről ahogyan elesik.
Így visszanézve én is elkezdtem nevetni saját magamon.
-Na, na inkább ne nevess mert a végén bepisilsz!-mondta komoly arcal Harry.
-Oké, oké abba hagyom- nevettem tovább.
Nagy nehezen abba hagytam a nevetés, majd néma csend lett.Mindenki síri csendben ült és néztünk ki a fejünkből.Most vagy valamire készülnek, vagy kifogytak az ötletekből hogy mivel lehetne idegesíteni a többieket.
Csak ültünk a kanapén mikor hirtelen, csengettek.Annyira megijedtem mivel elég hangos és ijesztő csengőjük van hogy felsikítottam és leestem a kanapéról.
-Pizza!!-kiáltott fel Niall, majd elkezdett futni az ajtó felé.
-Cola!-futott utána Zayn.
-Gyerekes banda!-mondta kislányosan Harry majd mikor meglátta a futár lányt felpattant és ő is elkezdett az ajtó felé futni, mire mi elkezdtünk nevetni.
Pár perc múlva Niall kettő nagy családi pizzával és az arcán egy nagy mosollyal tért vissza.
Utána jött Zayn ugyan így csak neki pizza helyett három üveg cola volt a kezébe.
-Na gyerekek, nekem megvan a holnap esti programom!-rázogatott előttünk egy papírcetlit.
-Csak nem kupont kaptál egy pizzázóba, és holnap este elmész vacsizni...Egymagad?-kérdeztem Liam mire mindenki nagy nevetésbe tört ki.
-Nagyon vicces Batmanalsó!-vágott vissza, mire Liam mérgesen nézett rá.
-Louis hol van?-nézett körbe Perrie.-Felmegyek szólok neki.
-Milyen filmet nézzünk?-kérdezte Zayn.
-Legyen a Pókember! Piú Piú Piú.-kezdett el "lövöldözni" az újaival Niall.
-Nee, ne az legyen!-mondta lányosan Harry.
-De hát akkor mi?-kezdte el ő is lányosan.-Jujj tudom máár!Legyen a Zsír!
-És mi lenne ha a Nagyfiúkat néznénk?-kérdeztem.
-Jó, nézzük azt!- vágta be a mű durcit Niall.
-Akkor a Nagyfiúk jó lesz?-kérdezte Zayn, majd mikor látta hogy mindenki bólogat megkereste.
Pont mikor rakta be megérkezett Perrie és Louis.Meg sem kérdezték hogy mit nézünk csak leültek ők is vettek a pizzából, Zayn elindította a filmet és nézték velünk eggyütt.Én is gyorsan vettem a pizzából majd azt majszolva jól belemerültem a filmbe, amit mellesleg már vagy ezerszer láttam.
 Az egész filmet végig nevettük.Nagyon jó, imádom ezt a filmet.Hihetetlen de a pizza az a film felénél elfogyott.
Gyorsan megittam a maradék colát, szóltam a többieknek hogy elmegyek aludni.A többiek is elindultak a szobájuk felé.Én még gyorsan Niall és Liam felé fordultam.
-Véletlenül nincs egy vendégszoba?
-Hát volt, csak kivittük az ágyat és ilyeneket, és bevittük a hangszereket, amolyan próbahelyiség.-mondta Liam.
-Mivan?Talán nem jó mellettem aludni?-nézett rám tágra nyílt szemekkel Niall.
-De, csak gondolom nem olyan jó ketten aludni azon az ágyon, meg....-kezdtem.
-Jajj Liza!Hagyjuk!Menjünk aludni!-mondta majd elindultunk.Felérve befeküdt az ágyba, majd megpaskolta mellette az ágyat, utalva arra hogy feküdjek be mellé.Én sem haboztam, egyből bebújtam mellé.
-Eldöntöttem Jason ajánlatát!-mondtam hirtelen.   
-Tényleg?Hogy döntöttél?-kérdezte.
-Elfogadom az ajánlatát!-mondtam.
-Az jó!De ha elutazol, mindenképpen tartjuk a kapcsolatot.-ölelt át.
-Mindenképp!-öleltem vissza, majd így merültünk el az álmok világába.....


























2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!Nagyon szeretem a blogodat!!Minél hamarabb kövi részt!!! :) ♡ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!!A kövi rész pedig akkor jön, amint meglesz a kettő komment!!

      Törlés