2014. december 28., vasárnap

3.Fejezet. Bepótoljuk

Sziasztok!!
Most elöbb hoztam mivel nem leszek itthon.
Sajnálom ha rövid lett de idővel tényleg hosszabbak lesznek, meg amúgy is ez a hét nekem nagyon eseménydúsra sikeredett.
Köszönöm a komikat és persze azt is hogy olvassátok a blogom!!
Nagyon hálás vagyok érte mivel ez még csak az első blogom! :)
Tehát itt lenne a 3.fejezet jó olvasást!
                                                                Puszi:Timii

El sem hiszem hogy végre újra láthatom!Annyi év után.A könnyeim utat törtek maguknak, és mint egy folyó úgy folytak.De egyben mérges is voltam rá mert egy emailt vagy egy levelet sem küldött.
-Nagyon hiányoztál!-törtem meg a csendet-De azért írhattál volna egy levelet vagy valamit!-néztem a gyönyörű kék szemeibe.
-Hát igen, nagyon sajnálom, csak tudod, nem volt olyan sok időm, aztán el is felejtettem.De nagyon sajnálom!!-mondta megbánóan.
-Mi volt még nálam is fontosabb?-mosolyogtam rá, mire ő is vissza mosolygott.
-Mi öten jelentkeztünk az x-faktorba de külön.A mentorok csak úgy engedtek tovább ha így öten összeállunk.Tehát így alakult meg a One Direction.
-oh, értem.Így mindjárt más!Akkor gratulálok!-ugortam a nyakába- Éés bemutatsz a barátaidnak vagy mi lesz?
-Ja, persze gyere!-és oda is vezetett és elkezdett beszélni.
-Fiúk ő itt a gyerekkori legjobb barátom, Liza.-mutatott be
-Szia én Zayn vagyok.
-Én Liam vagyok.
-Louis.
-Én pedig Harry vagyok.-mutatkozott be az összes fiú.
-Várjunk csak! Te hogy-hogy itt vagy? Te is sztár lettél, vagy mi?-vakarta a tarkóját Niall
-Nem dehogy is!Fotós vagyok.
-Oh, értem.Így mindjárt más!
-Na de nekem most mennem kell fotózni sajnos.Nem jöttök velem?-kérdeztem.
-Szerintem mehetünk!-válaszolt Louis.
-És hogy vagytok?-kérdezte.
-Hát elég jól elvagyunk.Nath elköltözött körübellül két éve, apát mostanában alig látni ,Bella, még mindig Bella, és kistesónk lesz !
-Huhh, jó sok minden történt akkor, és gratulálok!
                                                              ---- Niall szemszöge----
Fel sem tudom fogni hogy újra Liz-el tudok lenni egyszerűen felfoghatatlan érzés.
Az a sok év amit külön töltöttünk, az a bepózolhatatlan tíz év.Ezek ellenére nagyon dühös vagyok magamra, mert voltam olyan idióta hogy arra a lányra hallgatta, arra a bizonyos lányra aki megtiltotta hogy beszélgessek Liz-el.Azért tiltotta meg mert egyszer skyp-on hívni akartam és meglátta Liz képét és erre felháborodott hogy én megcsalom, nem szeretem...stb.De én hülye másnap ki is békültem vele és egyszerűen oda vágta a felyemhez hogy ha mégegyszer beszélek vele szakítani fog velem,és én idióta belementem.
De ne törődjünk a múltal, a jelennek éljünk.
-És hol laktok?-kérdeztem.
-Add ide a telefonod bele írom mivel tudom hogy ha papirra írom tuti elhagyod.-ezzel a lendülettel kikaptam a telefonom a zsebemből és oda adtam  neki.
-Köszi-ezzel be is írta-és tessék.Bele írtam a telefon számom is.
-Rendben.
Arrébb ment majd fotózott tovább.
-Hé Liza nem akarsz a díjkiosztó után átjönni hozzánk?-kérdezte Louis.
-Hát nem tudom talán.És anyuéknak is szólni kellene.
-Na légyszi.-könyörgött Louis.
-Na jó.-adta be a derekár.
-Amúgy mikor is kezdődik csak mert már jönnek a sztárok.-kérdeztem.
-Nyolckor kezdődik, és fél nyolc van.-mondta Liam.
-Hát akkor fiúk még egy képet és mennem kell.-mondta Liza.


-Rendben.Szia.-nyomtam egy puszit az arcára és már el is ment.

                                                         ---- Liza szemszöge ----
Elmentem a fiuktól majd elkezdtem fotózni a sztárokat.Mit ne mondjak nagyon sok sztár van itt, mint Taylor Swift, Selena Gomez, 5sos, Ed Seheran, The Wanted és még sok híresség.Mikor az óra nyolc órát ütött, a színpadra egy negyvenes férfi mehetett fel.
Elkezdett beszélni hogy köszönt mindenkit, és jó szórakozàst!Odamentem a színpadhoz és elkezdtem fotózni a fellépőket.Először Taylor lépett fel.Mondjuk nekem annyira nem szimpi, de a dalai azok azért jók.Lekaptam egypár elég vicces képet, de azért rendes képek is sikerültek.Taylor után Ed következett.Nagyon jó volt a buli amit csinált.A felénél abba hagytam a fotózást mivel volt elég sok kép Ed-röl.Nem értem miért mondta azt Mrs.Roberts hogy vacsora lessz, csak egy kis büfé aszta.Hát nem is csodálom hogy Niallt ott találom.
Gondolom még mindig szeret enni.
-Szia.Csak nem éhes lettél.-nevettem fel.
-Ha ha ha.- nevetetett fel ő is teli szájjal.
-Miért nem fotózol?-kérdezte.
-Meguntam, meg amúgy is van egy csomó képem Ed-ről.
-Értem.Kérsz?-meg sem várva válaszom a számba tömött egy kis muffint.
-Köszi, kérek.-mondtam nevetve.
-Úgy is gondoltam.-szólt ő is nevetve.
-Többiek?-kérdeztem mivel sehol sem láttam őket.
-Zayn a barátnőjével enyeleg, Harry biztos valami csaj után koslat, Liam nem tudom, Luis pedig ott táncol.-válaszólt kérdésemre
-Tényleg.-nevettem fel a látvànytól.
Hirtelen arra lettem figyelmes hogy más énekel.Gyorsan köszöntem Niall-nek és mentem vissza fényképezni.

                         ************

A díjátadó vég a fiúk kezébe egy díjjal mentünk a kocsihoz.Beszálltunk majd elindultunk haza.
-Gratulálok fiúk a díjhoz.-törtem meg a csendet.
-Köszi.-mondták egyszerre.
-Jajj, fel kéne még hívni anyát.-ugrottam fel hírtelen.
"-Szia anya.Képzeld találkoztam Niallel és most náluk alszok.-ujjongtam a telefonba.
 -Jajj kicsim komolyan?Holnap mindenképp gyertek át!-mondta
 -Mindenképp.-szólt helyettem Niall.
 -Na akkor jók legyetek! Sziasztok.
 -Szia.köszöntünk Niallel egyszerre."
-Megjöttünk.-kiáltotta fülembe Louis.
Kiszáltam a kocsiból ránéztem a házra az állam szó szerint a földet súrolta.
A mi házunk is szép, nagy meg minden, de ez!?Gyönyörű.
-Csukd be a szád mert belerepül a sült galamb.-mondta Liam.
-Ugye nem!?Csak Kevint nee.-visongott Louis.
Én csak fejcsóválva mentem Zayn után.
Amint beléptem a házba már meg sem lepődtem, egyszerűen fantasztikus.
-Kérsz valamit?-kérdeszte Zayn.
-Igen, egy pohár vizet elfogadnék.
-Rendben egy pillanat és hozom.-ezzel ki is ment a konyhába.
-Unatkozom.-huppant le mellém Niall.
-Mit csináljunk?-kérdeztem.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Harry.
-Oké.Zayn hozz egy üres üveget.-kiabálta Niall.
-Tessék a víz.És itt van az üveg.-adta oda a vizet és az üveget pedig letette a földre.
-Ki kezd?-kérdezte Liam.
-Lányoké az elsöbbség.-mondta Louis.
-Hát akkor én kezdek.-mondtam és pörgettem eggyet ami Louisra ment.
-Szóval Louis felelsz vagy mersz?
-Merek.-mondta.
-Akkor-álltam fel kirohantam a konyhába körülnéztem és megtaláltam azt amit kerestem és visszamentem.-Igyál meg belőle három pohárral.-toltam elé a poharat és a whiskyt.
-Oké.-mondta és megitta egy huzásra az elsőt, jó volt látni az arcát, majd megitta a másodikat és a harmadikat.Louis is pörgetett ami rám mutatott.
-Merek.-mondtam.
-Akkor, fehérneműben szaladj végig az utcán oda és vissza.-mondta.
Nem haboztam, lekaptam a ruhámat majd kirohantam az utcára.Ezt a fiúk csak tátott szájjal nézték az eseményeket.Azt hittem hogy senki se lessz az utcán de tévedtem, a fiatalok akik bulizni mennek.A fiúk jól megnéztek a lányok pedig csak röhogtek rajtam.
Mire visszaértem a fiúk szakadtak a röhögéstől.
-Nem röhög.-mondtam mérgesen.
Bementünk, majd megint én pörgettem.
Zayn választotta az üveg.
-Zayn?- kérdeztem.
-Felelek.-mondta.
-Énekeld el a Spongebob főcímdalát vedd fel videóra majd rakjátok ki twitterre.
Zayn kicsit furán nézett rám majd nekikezdett.A fiúk alig birták ki hogy ne röhögjenek bele a videóba.Mikor Zayn készlett mindegyik fiú felröhögött, egyedül Liam bírta abbahagyni maj felrakta twitterre.
Zayn Niallt pörgette.Niall feladata az volt hogy alsógatyàban táncolja el a gagnam stylet.
Niall Liamat pörgette.Liam feladata az volt hogy egyen meg egy pohár kakaóport.
A többire már nem emlékszem mivel elaludtam.
Arra keltem fel hogy valaki lerak valahova.Felkaptam a fejem és meglàttam Niallt.
-Alugyàl vissza én lemegyek a kanapéra.-mondta
-Nem kell, feküdj ide mellém.-ütögettem meg mellettem az ágyat.
-Rendben.Annyira örülök hogy újra láthatlak.-ölelt át.
-Én is örülök.Egyébként ti hogy hogy itt vagytok?-kérdeztem.
-Igazából nemrég költöztünk ide.-vàlaszilt a kérdésemre.
-Akkor majd bepótoljuk azt a sik évet!-mondtam
-Bepótoljuk!
Másra már nem is emlékszek mert elaludtam...


Nos ez lett volna a 3.fejezet.
Remélem mindenkinek tetszett.
Bocsi ha laposra sikeredett ez a rész. :/
A következö részt nem tudom mikor hozom mivel nem leszek ithon.
Mégegyszer sajnálom ha rövid lett igérem a következő hosszabb lesz!
Ha tetszett komizzatok iratkozzatok fel! ;)

                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése