2015. január 10., szombat

5. fejezet. A levél

Sziasztok!Én vagyok az "írótárs"!!
Remélem tetszeni fog amit írok.
Én is várom a komikat!:)


Arra keltem hogy nagyon fáj a fejem.Nem tudom mennyi idő volt de egy kórházi szobában voltam egyedül.Pár percig azon gondolkodtam hogy mi történt, de onanntól hogy elestem nem emlékszem semmire.A gondolat metemet anya zavarta meg,mikor bejött a szobába.

-Szia kicsim-mondta aggodó tekintettel.
-Szia.Mi történt?-kérdeztem.
-Hát mi után elestél a lépcsőn elájultál és hivní kellet a mentőket akik behoztak és megvizsgáltak.

-És mit diagnosztizáltak?
-Csak egy enyhe agyrázkodást szenvedtél szerencsére.Nem tudom mit csináltam volna ha valami nagyobb bajod esik.Kérsz valamit enni?-Jött közelebb.
-Szóval ezért fáj ennyire a fejem...Igen köszönöm,hú az gyros?-kérdeztem feldobodva.

-Igen az előbb vettem szemben egy büfében,csak a te kedvedért.
-Nagyon szépen köszönöm-szerintem a végét már nem értette mert már faltam is be a kajámat.-Hol vannak a fiúk és Perrie?
-Perrienek elkellet mennie egy fellépésre, a többieket pedig Niall elküldte haza ezért csak ő van itt.Azt mondta meg várja kint míg felkelsz.
-Akkor behívod?-kérdeztem boci szemekkel.
-Persze,addig én elmegyek inniért-és már ki is ment.Pár másodpercer később pedig bejött Niall és leült egy kicsit sem kényelmesnek tünő székre.
-Szia-köszönt,én pedig vissza köszöntem.Megkérdezte hogy hogy vagyok és azt a válszt kapta hogy "jól".Közben bejeeztem az evést és a csomagolást a mellettem lévő kis asztalra tettem.
-Örülök.Képzeld te nyerted a táncversenyt.
-Ez komoly?Nem gondoltam volna.
-Nem is örülsz?

-De.A többieket hogy hogy haza küldted?
-Hát tudod a fiúk nem igazán a kórházba valósiak.Harry rosszul lesz a kórház szagától,Zayn,Liam és Louis pedig az első egy perc után el kezdtek unatkozni ezért jobbnak láttam ha haza mennek.A nyereményedet pedig Perrie elvitte hozzátok csak hogy tudd.
-Értem,rendben és köszönöm-próbáltam mindenre válaszolni.
-Csak hogy tudd nagyon megijesztettél.A szívroham kerülgetett.
-Ne aggodj,jobban vagyok-nyugtattam.

-Sziasztok most beszéltem a doktor úrral azt mondta minden rendben és holnap már haza is mehetsz ha a vizsgálok alapján jól vagy-jött be anya és letette az inniket az asztalra.-Gyerekek mindjárt el kell mennem mert már nem maradhatok tovább,vagy pedig itt maradok.De ha Niall szívesen itt marad éjszakára akkor már csak reggel jövök érted a ruháiddal és akkor haza megyünk-hadarta.
-Én szívesen itt maradok Lizzel-mondta feldobodva Niall.
-Rendben akkor én már megyek is.Sziasztok-nyomot egy puszit az arcomra anyu és már el is tünt.
-Még jó hogy engem is megkérdeztek-mondtam röhögve.
-Na nem akarod hogy itt maradjak veled?-nézett rám Niall.
-De nagyon is-uppsz talán kicsit hevesebb voltam a kelleténél.-Mármint én nagyon örülök hogy itt maradsz-ez már valamivel jobb.Most már nem nagyon tudom tagadni kicsit tényleg tetszik Niall.Észre vettem hogy Niall röhög.-Na érted hogy értem.
-Hát persze-Már majdnem kipukadt a nevetéstől.-Értem én.
-Ne röhögj már inkább feküdj ide be mellém hogy ne ott ülj egész éjszaka-mondtam már vörös fejjel.
-Oké.Amúgy ha a fiúk azt mondják hogy amikor elájultál én odaa mentem és letérdeltem melléd és már majdnem szájon át lélegeztettelek akkor az nem igaz.
-Gondolom még álmodba se fordulna elő-Mondtam és most az ő feje volt vörös és én pukadtam ki majdnem a nevetéstől.
-Na hagyd abba vagy lelöklek az ágyról.
-A-a a beteget nem bántjuk.
-Azt te csak hiszed-és rám feküdt.Majd én lelöktem az ágyról és azzal védekeztem hogy beteg vagyok úgy hogy fejezze be vagy szólok az orvosoknak.Erre abba hagyta és elkezdtünk beszélgetni.Már körübelül egy óra lehetett mikor elaludtam.Niall akkor még fenn volt.Az érdekes az hogy mikor felkeltem Niall nem volt mellettem.Kicsit megijedtem nem tudom miért.És ekkor belépett egy tálcával a kezében.De cuki reggelit hozott nekem.Megettük ugyanis megkináltam vele és mikor végeztünk elmentem wc-re amikor pedig visszaértem már ott volt anya.Elmentünk a vizsgálatokra amik szerint már jól vagyok és haza mentünk,mármint én meg anya mert Niall is elment haza de azt mondta átjön csak van egy kis elitézni valója.Mikor a kocsiban voltunk hívtak hogy lenne egy fényképezés amire mennem kell.Sajnos le kellett mondanom mert az orvos azt tanácsolta hogy egy hétig még pihenjek.Mi után haza értünk beköszöntem a húgomnak,majd felhívtam Nath-ot és neki is elmeséltem hogy rendben vagyok.Ezek után aput már nem hívtam fel mert őt anya hívta.Felmentem lefeküdtem az ágyamra és felmentem a netre.Harry,Louis,Zayn.Liam és Perrie is írt hogy remélem jól vagyok és hogy majd átjönnek megnézni  hogy hogy vagyok.Vissza írtam mindegyikőjüknek,aztán zenét hallgatam majd szörföztem a neten.Kb egy óra múlva megérkezett Niall.
-Szia-mondtam neki.
-Hello.Hoztam csokit.-tartotta oda egy tábla Milkát.
-Köszönöm,de mért hoztad?-kérdeztem miközben ki bontottam-
-Emlékeztem hogy szereted és gondoltam jól esne-ült le a az ágyra,szemben velem.
-Kössz.
-Beszéltem a fiúkkal 4-kor át jönnek.
-Oké.Most van 2 óra.Nézzünk egy filmet?
-Ja válassz-mondta majd elvette a laptopom és mutatott két film előzetest.
-Az elsőt-a szimpatikusabbat választottam.Miután megnéztük megbeszéltük kinek mi tetszett és mi nem tetszett benne majd megjöttek a fiúk.
-Sziasztok-köszöntünk.
-Na mizu Liza?-Kérdezte Louis.

-Semmi különös-adtam rá a választ.
-Hoztunk csokit és gyümit.-Jött be Harry is.
-Köszönöm,de csak elájultam nem infruenzás vagyok hogy gyümit kell ennem.
-Én is ezt mondtam nekik,de nézz már rájuk szerinted megtudják különböztetni a kettőt?-Nézett rám Perrie.
-Ja most jut eszembe-kezdte a sztorizgatást Liam-Hallotad már hogy mit csinált Niall mikor elájultál?
-Hallotam róla-mondtam mosolyogva és ránéztem a megint vörös fejjel ülő Niallra.
-Várjatok most jutott eszembe valami.Mindjárt jövök-siettem ki a szobámból.
-Iza-kopogtam be a húgom ajtaján.-Át jössz?
-Nem.
-Mér?-Kérdeztem meglepődve.
-Mert itt vannak.
-Kik?
-Hát ők.
-Kik ők?
-A One Direction és Perrie.
-Tudom.Azért hívlak.
-Tényleg?Bemutatsz nekik?-Ragyogtak fel a szemei.
-Tényleg.Na gyere már.
-Oké-futott oda hozzám.
-Fiúk és Perrie-kezdtem.-szeretném bemutatni a húgom és egyben a ti nagy rajongótokat-mutattam rá a húgomra.
-Sziasztok Izabella Handarson vagyok,de nyugottan hívjatok Izának vagya Bellának.
-Szia én Perrie vagyok,de hívj nyugottan Pezz-nek.
-Én Niall vagyok,bár ezt eddig is tudtad-itt mindenki röhögött egy jót.Aztán a fiúk szép sorjában bemutatkoztak.
-Kérsz autógrammot?-kérdezte Zayn.
-Jesszus,megint kezdi-mondta Pezz.
-Na Pezz.Énekeljünk neked Iza?-Folytatta Zayn.
-Énekelnétek?-Csillogott Bella szeme.
-Hát persze-vágta rá Harry.Így a fiúk énekeltek egy dalt majd még egyet és még egyet.Majd  maradtak vacsira.Kaja után sztorizgattunk,én a a fotózásról,a srácok és Perrie a zenéről és koncertes bakikról,a húgom pedig a suliról mesélt és figyelt.Nagyon oda volt hogy találkozhat sztárokkal.A hét többi napján Niall átjött,beszélgettünk,filmet néztünk de volt mikor később jött mert fellépésük volt.Akkor itt volt Perrie vagy  Iza vagy át jött Nath.Szóval nem unatkoztam.
 Egyre jobban érzem hogy Niall számomra már nem csak barát.Ezen egyre többet filozok.De mostmár máson is töröm az agyam.Ugynis amikor már negyedik napja lógattam a lábam és Niallal épp arról beszélgettünk hogy amikor elesett-még az általánosban-és eltörte a karját mindig cipeltette a táskáját valakivel de mikor engem kért meg mindig nemet mondtam és nem segítettem neki.Akkor egy nagyon furcsa dolog történt.Anya feljött a szobámba egy levéllel a kezében és azt mondta hogy az előbb nézte meg a postaládát és ezt a levelet nekem küdték.A címzett Jason Derulo volt.Már ez is meg lepett.
A levélben az állt:..


Hát remélem tetszett nektek ez a rész!:)
Ne felejtsétek a kövi rész Timi hozza!
És várom a komikat!:)
Sziasztok!:)


2 megjegyzés: