2015. január 25., vasárnap

6.Fejezet:Elment az Áram!

Sziasztok!:)
Paula vagyok!Timinek sok dolga van,ezért nem tud most írni.Várhatóan kövi részt is én hozom!Remélem tetszeni fognak!Ja és várom a komikat!:)




Kedves Elizabeth Handarson!

A tánc amit a múltkor bemutattál a versenyen elkápráztatott!!Szeretnélek felkérni egy egyszer adandó alkalomra.Szeretném ha a következő klippemben részt vennél!Valamint híres táncost faragnék belőled!Kérlek jelezz vissza ezen a telefonszámon:...........
Várom válaszodat!
U.i.:Sajnálom hogy leestél a lépcsőn!


                                              Üdv:Jason Derulo








Ettől annyira meglepődtem hogy csak kikerekedett szemekkel bámultam előre és próbáltam válaszolni Niall kérdésére.
-Na mi áll benne?-csak oda adtam neki a levelet és vártam a reakcióját.-Azta!El kell fogadnod az ajánlatot!Nincs még egy ilyen lehetőség!
-De akkor mi lesz a fotózással és a családommal?
-Biztos megértik,és a fotózást mellette is tudod csinálni-mondta.
-Hé mi áll a levélben?-kérdezte anya.Észre se vettem hogy még mindig ide bent van.Oda adtam neki a levelet.Miutány elolvasta azt mondta hogy erre még ő se tud mit mondani,beszélnie kell apával.
-Elmenjünk moziba?-kérdezte Niall.-Gondolom ki akarod szellősztetni a fejedet.
-Igen az jó ötlet lenne.-Gyorsan átöltöztem,és már indultunk is.
 Egy vígjátékot néztünk meg,utána pedig beültünk egy cukrászdába.Körübelül 1 órája beszélgethettünk amikor megszólalt Niall telefonja.Lerendezett egy gyors telefont,mikor letette azt mondta el kell mennie egy koncertre de előtte még haza visz.Haza mentem a megkajáltunk a húgommal és anyuval,amikor végeztünk anyu elment a Párizsi utat tervezgetni én meg a húgom pedig felmentünk a szobájába beszélgetni.Már rég volt ilyen beszélgetős estünk.Elmesélte mi van a suliban meg hát úgy mindenről beszélgettünk.Kb. hajnal egykor feküdtünk le.
 Reggel arra keltem hogy hívnak.A főnököm volt az.
-Jó reggelt!-szóltam bele a mobilomba.
-Magának is Elizabeth,de már dél van.Nem is ez a lényeg.Azért hívtam mert ma lenne egy fotózás amire különösen önt kérték.Ráér?
-Hát persze!Hol lesz és mikor?
-Ma este hétkor és a Plázában-gyorsan leírtam az adatokat,elköszöntünk egymástól majd letettem.Lementem és anya, apa a bátyám és a húgom egy képet néztek.Én is odaálltam majd elkezdtem nézni a képet.Egy pillanat alatt leesett hogy ez a kép a kistesóm röngen képe.
-De cukiii!-Kiáltottam.
-Aúú!-Mondta a húgom és a bátyjám egyszerre.
-Fiú vagy lány?-Kérdeztem.
-Ja tényleg fiú vagy lány?-kérdezte Nat is.
-Hát..-kezdte anya-kislány!
-Ez aaaz!-állatok módjára keztünk el üvölteni és ugrálni a húgommal.
-Ne máár!-szomorodott el a bátyam.Még örömködtünk egy sort majd megebédeltünk.Kaja közben a Párizsi útról beszéltünk.
-Már meg van a pontos dátum-kezdte apa-két hét múlva és pontosan hét napra megyünk.
-Végre valami jó hír-dünnyögte Nat.Még mindig szomorú hogy húgunk lesz.
-Na mondok neked még valami jó hírt-kezdtem-Eljöhetsz velem ma fotózni.
-De jó-mondta kicsit feldobodva.Nem tudom miért,de Nat nagyon szeret velem eljönni "dolgozni".Szerintem a hírességek miatt.Vagy lehet a szép lányok miatt.Ki tudja.Ebéd után felmentem a szobámba netezni,de alig egy perce értem fel kopogtak az ajtómon.
-Gyere-kiáltottam.-Ó!Szia-Niall volt az.
-Szia-jött be-Na elválaltad?
-Mit?-kárdeztem vissza.
-A fotózást-mondta.
-Ja hogy a ti koncertetekre megyek.Azt igen.
-Figyelj-kezdett el egy másik témát.-A konceret után eljössz hozzám megnézni egy filmet?
-Hát nem tom megkérdem anyut-válaszoltam.-Anyu!Elmehetek Niallhoz a koncert után?
-Igen-kiáltotta ő is.
-Akkor igen-mondtam Niallnak.
-Rendben most van 3 óra akkor válaszunk filmet,hogy ne ott keljen,utána meg innen elmegyünk a koncertre mert fél 6-ra oda kell érnem.
-Oké-szóval kiválasztottunk egy vígjátékot.-De várj a tesóm is jön a koncertre.
-Oké!Szóval jön a koncertre és utána filmezni is jön?-kérdezte ironikusan.
-Szerintem nem-mondtam mosolyogva.
-Akkor ezt a problémát meg is oldottuk.
 5-kor átöltöztem pizsiből egy kinti ruhába,és indultunk is.Melegebb ruhát vettem fel mert elkezdett csöpögni.A koncerten csináltam egy csomó képet.A végén elköszöntünk Nattól,és elindultunk Niallhoz.Mikor ki mentünk a Plázából úgy esett mintha dézsából öntenék.Gyors beültünk a kocsiba.Mikor oda értünk befutottunk a házba,készítettünk popit és beültünk a nappaliba.A film felénél járhattunk amikor hirtelen elment az áram.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése